Home / Op reis in je gemeente

Op reis in je gemeente

Op dinsdag 12 mei mochten we samen met het derde van een andere school, 3D,  van Kalmthout op stap in onze gemeente!

Voormiddag brachten we een bezoek aan De Vroente.

In de namiddag trokken we naar de Kalmthoutse Heide voor een zintuigenwandeling.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image